duminică, 23 ianuarie 2011

SE IA ALOCATIA

In sedinta de miercuri a Guvernului s-a decis ca alocatia de sustiunere a familiei sa fie sistata pana la sfarsitul anului scolar, in cazul in care media notelor copilului la purtare este sub 8, iar venitul minim garantat va fi asigurat doar in baza unui plan de activitati stabilit pentru beneficiari.


,,Am propus si s-a aprobat stimularea participarii copiilor la actul educativ si am prevazut in mod foarte clar ca orice venit de sustinere a familiei va fi corelat cu participarea copiilor la scoala. Am mers cu masuri extrem de corecte, astfel incat sa stimulam interesul familiei pentru a-si trimite copiii la scoala, si am propus ca, in cazul in care exista medie la purtare sub 8, alocatia sa fie sistata pana la sfarsitul anului. Mesajul meu este foarte clar: trimiteti copiii la scoala!", a declarat ministrul Muncii, Ioan Botis.


Legat de venitul minim garantat, Botis a facut urmatoarele precizari: ,,Daca, pana in 2010, aceste persoane trebuia sa se prezinte o data la trei luni pentru a beneficia de masuri active, incepand cu anul 2011, luna ianuarie, aceste persoane beneficiaza de tot pachetul de masuri active pe care il presupune participarea la ceea ce inseamna agentia de forta de munca din fiecare judet.”


Daca inainte, persoanele care beneficiau de venitul minim garantat trebuiau sa se prezinte o data la trei luni la agentiile judetene de ocupare a fortei de munca, conform noii legislatii, aceste persoane vor fi obligate sa participe lunar la aceste programe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea TA conteaza.
Tu esti propriul TAU profesor.Noi, doar te informam!