marți, 12 mai 2009

NECULAI NEGOITA noul GENERAL AL ISJ ARGES


Gabriel Bratu a primit luni decizia de demitere de la sefia Inspectoratului Scolar Judetean Arges. Cel desemnat de P.S.D. Arges pentru a prelua functia de “general” este Neculai Negoita. El a fost director la Liceul de Chimie din Pitesti si actualmente este profesor de chimie la Colegiul “Bratianu”. Prefectul Marcel Proca si vicepresedintele C.J. Arges Florin Tecau au fost prezenti la “inscaunarea” noului “general”. Gabriel Bratu a anuntat ca nu va mai actiona in instanta decizia de schimbare a lui."Luni am primit ordinul de demitere, in baza ordonantei emise de Guvern. Nu voi mai contesta nicaieri decizia. Pâna la urma mi-am dus mandatul la final, iar la mijloc mai este si acel protocol politic intre P.S.D. si P.D.-L. conform caruia sefia Inspectoratului revine P.S.D. Deocamdata nu am negociat nimic cu privire la ramânerea mea in Inspectorat. Teoretic, ma voi intoarce la catedra de la Universitatea de Stat din Pitesti. Daca vor fi negocieri, voi vedea", a precizat Bratu.