joi, 25 iunie 2009

COMISIE LA DIMA


Se îngroaşă dosarul „Colegiul «Dima» - sub lupa Ministerului Educaţiei”. O comisie mixtă ia la puricat activitatea directorului aflat în dizgraţia doamnei ministru, iar acesta intră în concediu medical cu numai o zi înaintea controlului (tipic românesc!).
În timp ce comisia îşi făcea treaba, directorul colegiului se afla, de o zi, în concediu medical. Contactat telefonic,
I. Mihăilescu ne-a spus că nu este internat la spital, dar are probleme de sănătate: a început să facă infiltraţii pentru lombosciatică şi, în urma analizelor efectuate, a descoperit acum că suferă de diabet. Întrebându-l dacă îşi va da demisia, ne-a răspuns: „Eu nu-mi dau demisia că vor unii... Rugămintea mea a fost ca lucrările de reabilitare să se facă pe părţi, dar ei (n.n. - constructorul) le-au început pe toate trei odată (n.n. - şcoala, sala de sport şi atelierele). În timpul şcolii a trebuit să-i mint pe elevi şi pe profesori, să-i conving să mai suporte o lună-două... Credeam că-şi va ţine promisiunea constructorul şi că ne vom muta în şcoala supusă reabilitării până la sfârşitul anului 2008. Nu ne-am mutat nici până în ziua de azi... Profesorii au predat în condiţii impropii, ca la puşcărie, ca la Auschwitz şi-mi pare rău de acest lucru. Dar nu-i vina mea. De doi ani n-am mai avut măcar o singură zi de concediu. De când s-a deschis şantierul, am fost salahorul şcolii. Când a venit doamna ministru, cineva şi-a băgat nasul şi ne-a pus în postura de a nu intra nicăieri (n.n. - nu s-au găsit cheile de la clase). S-a dorit să nu se vadă ce s-a făcut şi ce nu s-a făcut. Dirigintele de şantier, care n-a fost prezent, trebuia să dea explicaţii, nu eu. În acel moment mi-am dat seama că mi se pregăteşte un puci. Interesele sunt altele. Colegiul este împărţit ca un caşcaval. Ştiu mai multe amănunte. După bacalaureat o să le dezvălui, cu orice risc. Nu mi-e frică de comisie. În ultimii 3 ani am fost verificat de şefa auditului de la Primărie, de auditul Inspectoratului Şcolar Judeţean şi de Curtea de Conturi. Şi n-au găsit nimic în neregulă, din contră, am primit şi felicitări.”
Ilie Mihăilescu este director din anul 2005. În cazul în care îşi va pierde funcţia, va reveni la catedră, ca profesor de educaţie fizică, fiind titular la Colegiul „Dima”.
SURSA