vineri, 19 iunie 2009

De unul nu i-a plăcut, pe altul l-ar fi vrut „clonat“


Ministrul Educaţiei şi Cercetării, Ecaterina Andronescu, a cerut luarea unei măsuri urgente în ceea ce îl priveşte pe directorul Colegiului Tehnic „Dimitrie Dima“, Ilie Mihăilescu, sugerând demiterea acestuia. Ieri, în jurul orei 13.00, ministrul Educaţiei a venit într-o vizită inopinată în judeţul Argeş. A vizitat mai multe şcoli şi licee din judeţ, începând cu „Dimitrie Dima“, unde a rămas total dezamăgită de ceea ce a găsit acolo. „Nu mi-a plăcut deloc ce am văzut la Colegiul Dima. În special nu mi-a plăcut directorul. El trebuie să ştie că e casa lui. Am vorbit cu inspectorul general şi i-am spus că trebuie să găsească o soluţie pentru acest director. Nu am venit aici să dau sancţiuni, însă va trebui să găsească o altă soluţie.“, a declarat Ecaterina Andronescu, care a adăugat că totuşi Colegiul este pe listă pentru a primi bani de la Minister.

Directorul Mihăilescu nu a ştiut câţi profesori are şcoala pe care o conduce
Doamna ministru a vizitat mai multe clase în lucru ale colegiului, însă a rămas dezamăgită de ceea ce a găsit la faţa locului: mai multe clase începute, niciuna dintre acestea nefiind terminată. Pentru continuarea lucrărilor unitatea şcolară mai solicită 12 miliarde (lei vechi), fără să pună la socoteală dotările atelierelor. Ministrul a rămas uimit, văzând că directorul Colegiului, Ilie Mihăilescu, nu a ştiut câţi elevi ori câte cadre didactice are şcoala, câţi titulari ori suplinitori. „Nu este posibil să nu ştiţi. Dacă este aşa, să aveţi atâtea norme întregi (86) pentru atâţia elevi, nicăieri în Europa nu se întâmplă aşa ceva. Trebuie să găsiţi o soluţie.“, a spus Andronescu, arătându-i directorului că nu îi crede declaraţiile, adăugând: „Cred că mă duceţi cu preşul. Mănânc de prea mulţi ani pâinea aceasta ca să nu ştiu ce vorbesc şi să mă duceţi cu zăhărelul“.

Pendiuc şi Nicolescu, nemulţumiţi de directorul de la Dima
În tot acest timp, atât primarul Tudor Pendiuc, cât şi preşedintele Consiliului Judeţean, Constantin Nicolescu, s-au arătat extrem de nemulţumiţi de modul cum directorii argeşeni îşi prezintă şcolile. „Să nu ştie el câţi elevi sau profesori are şcoala asta… Este imposibil, domnule! Întrebaţi-mă pe mine... să vedeţi că ştiu toate datele astea, ce trebuie şi este normal să le ştiu“, a spus Pendiuc. Nicolescu s-a arătat agitat pe toată perioada vizitei.

„Ar putea fi clonat ?“
Preşedintele Consiliului Judeţean s-a liniştit când vizita Ministrului a ajuns la Şcoala 10, unde directorul unităţii, Liviu Oncescu, a fost felicitat de Ecaterina Andronescu. „Domnul ar putea fi clonat?“, a întrebat aceasta, mulţumit de felul cum directorul Oncescu şi-a prezentat şcoala. Banii solicitaţi de această dată sunt pentru ridicarea unei construcţii în vederea realizării unei grădiniţe. „Mai avem nevoie de 12 miliarde pentru grădiniţă,
plus vreo 3 miliarde
Sursa: TOP