joi, 18 iunie 2009

GAFE DUPA GAFE... cu BASescu!


REALITATEA.NET - Băsescu către Liiceanu: Am vrut să spun că şcoala scoate " tâmpiţi" , nu " filozofi"

"SCOALA SCOATE TAMPITI..."... "TAMPITII" DAU PRESEDINTELE!
Preşedintele Traian Băsescu a fost suprins de microfonul unei camere tv în timp ce îi explica lui Gabriel Liiceanu că duminică, la Guvern, a vrut să spună că şcoala scoate "tâmpiţi", dar că s-a abţinut în ultima clipă, şi a vorbit despre "filozofi".
"Ce să fac, încerc şi eu să aleg între un tinichigiu şi un filozof", a spus şeful statului, întâmpinat de Gabriel Liiceanu, la o lansare de carte ce urma să fie scoasă sub egida Comisiei Prezidenţiale pentru analiza comunismului.

"Am greşit", a spus Băsescu, explicând că, în loc să spună că "şcoala românească scoate filozofi", voia să spună, iniţial, că scoate "tâmpiţi". "Acum, şi eu am greşit. Eu am vrut să spun: şcoala scoate tâmpiţi. Şi, în ultima clipă, am zis să nu spun această vorbă. Este o prostie ce voiam să spun. Deşi ea pe fond era corectă", s-a justificat şeful statului.

Traian Băsescu, prezent, duminică, la şedinţa Executivului, a atras atenţia ministrului Educaţiei asupra situaţiei dezastruoase a învăţământului şi a cerut adaptarea programei şcolare la realităţile economice.

Spunând că "despre păpădie şi salată copiii pot citi şi pe Google", şeful statului s-a arătat îngrijorat că nu mai există şcoli care să pregătească mecanici şi tinichigii auto, meserii care ar avea un deficit de forţă de muncă în România. "Să facem ce ne trebuie, noi facem filozofi", a spus, atunci, şeful statului.