marți, 30 iunie 2009

A fost gasita ELODIA la Colegiul DIMA???!!


„Nici dacă o omoram pe Elodia nu veneau atâţia inspectori în control!” declara Directorul Colegiului Tehnic „ Dimitrie Dima”, Ilie Mihăilescu
Directorul Colegiului Tehnic „ Dimitrie Dima”, Ilie Mihăilescu contestă acuzele ce i se aduc. O „ armată „ de inspectori de la mai multe instituţii au venit să verifice activitatea din cadrul instituţiei:
„Eu sunt în concediu medical, toate atribuţiile sunt preluate de directorul adjunct. Nu am nicio legătură cu cele constatate de Inspectorii Oficiului pentru Protecţia Consumatorului, nu am nicio vină.
29 de inspectori au verificat activitatea de la „ Dimitrie Dima”Am trei procese- verbale de la consiliile profesorale, unde cadrele didactice au fost de acord să nu intre în ateliere pentru că se efectuează lucrări de reabilitare. Directorul adjunct se ocupă de protecţia muncii şi a făcut tot ce trebuie.Toate aceste presiuni se fac pentru că am incomodat pe cineva. Nici dacă o omoram pe Elodia nu veneau atâţia inspectori în control! 29 de inspectori au venit să verifice activitatea din cadrul instituţiei şi inspectorii de la Protecţia Consumatorului au recomandat demiterea directorului. Nu se poate aşa ceva, nu sunt în măsură să facă asemenea recomandări. O să-i dau în judecată!”, ne-a declarat directorul Ilie Mihăilescu.

Sursa:esential.info