marți, 22 iulie 2008

prof. Augustin POPESCU-9,80 la TITULARIZARE

prof.Augustin Popescu este unul dintre candidaţii care au obţinut cele mai mari medii din judeţ la concursul de titularizare – 9,80. Acesta a declarat că este profesor de educaţie fizică de aproape 10 ani, iar această meserie a început să-i placă din ce în ce mai mult. De altfel, anul acesta are pentru prima dată şansa să îşi aleagă unul dintre puţinele posturi titularizabile în domeniul în care s-a pregătit, dat fiind faptul că a obţinut cea de-a treia medie în judeţ.
Cum v-aţi ales domeniul educaţie fizică şi sport?- Încă din copilărie am vrut să mă fac profesor de educaţie fizică şi mi-am menţinut opţiunea până am dat la Facultatea de specialitate din cadrul Universităţii din Piteşti. Am absolvit în 1996, cu una dintre cele mai mari medii. Am avut şansa să rămân în facultate, însă am refuzat. Sunt profesor de 10 ani şi pot afirma că într-adevăr îmi place ceea ce fac.
Cât de mult v-aţi pregătit pentru examenul din acest an?- Nu a fost deloc uşor, mai ales în săptămâna dinaintea examenului. M-am detaşat de tot ceea ce înseamnă telefon, televizor sau calculator, ca să mă concentrez numai pe învăţat. Subiectele mi s-au părut uşoare, iar după examen îmi făcusem un calcul din care nota mea ar fi fost 9,30. Iată că am obţinut o notă peste aşteptări.
Dacă vi s-ar oferi posibilitatea să profesaţi în străinătate aţi accepta?- Nu cred că aş accepta, pentru că mă simt legat de Argeş, în special de comuna mea natală, Morăreşti. În orice caz, dacă aş accepta să lucrez peste hotare, ar fi doar pe o perioada limitată de timp.