marți, 14 octombrie 2008

Anca Barbu, noul inspector Scolar general


Liberala Anca Barbu este noul inspector şcolar general. Ea a fost numită prin ordin de către proaspătul ministru al Educaţiei, Anton Anton. Pînă vineri, Anca Barbu ocupa funcţia de inspector general adjunct al Inspectoratului Scolar Judeţean Argeş.

«Este o sarcină dată de Minister. Probabil numirea mea a venit ca urmare a faptului că sînt multe proiecte de dus mai departe, sînt salarii ale inspectorilor de plătit şi toate acestea nu se puteau face fără semnătura inspectorului general. În cazul în care domnul Gabriel Bratu se va reîntoarce la conducerea Inspectoratului, mă voi întoarce fără nici o problemă la funcţia de adjunct. Vreau să menţionez faptul că nu am făcut nici un demers să fiu numită în această funcţie. Astăzi (n.r. - ieri) am avut şedinţă cu tot personalul şi joi mă voi întîlni cu toţi directorii unităţilor şcolare din judeţ» , ne-a spus noul inspector şcolar general, Anca Barbu.

Nota noastra: maine e JOI, conferinta de presa la PDL. Oare cine va trece si pe la ISJ?

Sursa:societateaargesana