vineri, 24 octombrie 2008

Bratu s-a reinstalat la Inspectoratul Scolar

De joi, Gabriel Bratu s-a reîntors la conducerea Inspectoratului Şcolar Judeţean Argeş. După ce a apelat la poliţie şi executor judecătoresc, problemele „Generalului“ s-au rezolvat. Anca Barbu i-a predat cheile biroului şi ştampila instituţiei.

„Cînd s-a întors de la Ministerul Educaţiei, doamna Barbu i-a predat administratorului lucrurile care îmi aparţineau, semnînd un proces-verbal. De altfel, doamna Barbu mi-a spus că tot timpul cheile mele au stat la dînsa în birou, iar dacă vroiam să mi le iau, puteam să o sun. Am luat legătura şi cu un reprezentant al ministerului şi nu va mai trebui să mai aştept nici un act oficial, pentru că decizia este executorie“, ne-a spus Gabriel Bratu. În ceea ce priveşte echipa pe care o va forma de acum înainte la Inspectorat, Bratu a mărturisit că nu el este cel care va face schimbările, ci ministerul: „Doamna Barbu va rămîne inspector adjunct atît cît va decide ministerul“.