sâmbătă, 11 octombrie 2008

„A fost o incompatibilitate între parlamentarul Adomniţei şi ministrul Adomniţei”

La trei zile după demiterea din funcţie, fostul ministru al educaţiei, Cristian Adomniţei, a recunoscut public că a greşit ca ministru, dar că a făcut ce trebuie în calitate de parlamentar, atunci când s-a pronunţat în favoarea majorării cu 50% a salariilor cadrelor didactice. „Ca parlamentar, am votat pentru un principiu. Nu puteam nuanţa votul. S-a dovedit a fi o greşeală atitudinea mea. Însă, dacă votam împotrivă, eram apoi acuzat că am votat împotriva celor care lucrează în sistemul de învăţământ.

A fost o incompatibilitate între parlamentarul Adomniţei şi ministrul Adomniţei”, a declarat ieri, la Iaşi, în conferinţă de presă, fostul şef al educaţiei. Penelistul şi-a făcut mea culpa şi a calificat decizia premierului Tăriceanu drept o „sancţiune administrativă”, nu una de natură politică. „Îmi asum această vină. Am plătit eu pentru toţi colegii PNL şi UDMR din Parlament şi Guvern. Ceilalţi liberali deputaţi nu au de ce să fie sancţionaţi. Au avut o sarcină ingrată”, a adăugat Cristian Adomniţei.